★Absurdist
★Made in HK
★Studying in Canada
★Life is meaningless.
★Love books
★Love all the Japan's stuffs.


《Before we go》完食過程:

-1:33:40 it's the central station of NYC :o
見到的那一刻無比慶幸自己曾經到訪紐約,每個場景都額外有熟悉感,氣氛是真的不一樣。不能說親歷其中,但感覺比平常看電影時更能感受該意景及氛圍,原來決定到哪取景其實也很重要。

-1:29:54 Boston to NYC lol
到底有多少情節是發生在此兩地之間。題外話,比起NYC我更愛Boston,好想念那裹的景物與生活節奏、城市的氣息。

-1:04:45 完全笑左,My funny valentine 。唔識原曲,真心唔知佢有無走音。

最後,爛尾既屌。感覺自己睇左套非常受主流歡迎既套路式愛情小說,但最後為求特別跑出、與眾不同,給你一個open ending ,實則只係爛尾咋屌你老母。

PS: 讀住reading 黎睇係唔錯既選擇,但入場專心睇就免了,入秋的香港於明珠930播放然後刪走一半廣告的話可以考慮。
不過香港好像沒有冬天了。

PS2: 男主是否CA,女主是否做過the agent of shield (此人對外國人有臉盲症)




评论
热度(9)
©YING | Powered by LOFTER